tirsdag den 14. maj 2013

Anmeldelse af MaxFactor Facefinity All Day Flawless Foundation

I jeg ved ikke hvor mange år har jeg brugt den samme foundation, fordi jeg synes det hele er lidt forvirrende alt det med at finde sin farve, dækker den ordenligt, slår min hud ud af den osv. men nu har jeg prøvet en ny, og jeg er positivt overrasket :-)
Plusser ved foundationen:
+ Er et 3-i-1 produkt, der er både primer, foundation og concealer i
+ Den er mat
+ Den har en medium til fuld dækkeevne (kan bygges op)
+ Den har SPF20
+ Den indeholder talg absorberende partikler, der gør at huden holder sig mat hele dagen
+ Den er oliefri
+ Den er dermatologisk testet
+ Den indeholder ikke parfume så den er også velegnet til sensitiv hud

Minusser ved foundationen:
- Hvis man har tør hud (hvilket jeg ikke har, men min hud skaller pga. for meget sol, ups) ligger den ikke specielt pænt på huden
- Den kommer kun i 5 farver, så hvis man er vinterbleg er det nok svært at finde en farve, der ikke er for mørk

Som i kan se er der mange flere plusser end minusser, men jeg vil nok kun anbefale den til folk som mig, der også har fedtet hud og uren hud (eller har noget andet man har brug for at dække) 

Den koster 149 kr. i Matas :-)

2 kommentarer:

  1. Ih den lyder god! :-)
    Men bare ikke for mig, for jeg har desværre lidt tør hud forskellige steder i ansigtet, og det er ret svært at finde en foundation, der er god til det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan desværre heller ikke lige komme i tanke om nogen :-(

      Slet